Publicare advertoriale

Publicare advertoriale


  • Publicam advertoriale de 300+ cuvinte , redactate de noi sau de voi. 
  • De asemenea publicam advertorialul si pe pagina de facebook
  • Publicam link-ul promovat si in ebook-ul distribuit gratuit la noi pe site
  • Advertorialele ajuta la SEO la o mai bine pozitionare pe google
  • Advertorialele fac parte din campania dumneavoastra de linkbuilding
  • blogul nostru e actualizat saptamanal cu articole
  • avem o rata scazuta de link-uri externe
  • periodic avem campanii de publicare gratuita a advertorialelor
  • suntem prezenti pe forumul seopedia
  • avem pana acum publicate zeci de articole pe blog
  • avem o experienta de peste 10 ani in publicare de advertoriale
  • advertorialele noastre contin fotografii si video
  • oferta gratuita 5+1 daca trimiti 5 articole al 6-lea e advertorial 
  • scriem advertoriale pe toate nisele
Un advertorial reprezinta un articol care a fost scris cu scop publicitar si este publicat in presa scrisa dar si in mediul online sau pe diverse site-uri web cum este si http://pedalampenet.blogspot.com/. Continutul textului este de obicei simplu insa poate sa fie imbogatit in mod suplimentar cu inregistrari video, imagini, tabele si alte elemente vizuale.

Importanta advertorialelor in domeniul publicitatii
Exista o limita intre publicitate si informare care a fost neclara timp indelungat in domeniul advertorialelor si scrierii publicistice. Chiar daca publicitatea este concentrata in general spre propozitiile unice de vanzare, tot continutul unui advertorial este ambalat intr-un pachet editorial complet. Cu ajutorul advertorialelor cititorul va primi continut de cea mai buna calitate, chiar daca textul face referire la un mesaj publicitar.

Natura comerciala a unui advertorial ajuta la definirea aspectelor jurnalistice cum sunt obiectivitatea si profunzimea studiului, iar aceste doua principii sunt respectate si in continutul articolelor de tip advertorial. Tonul de baza este marcat de mesaje care determina actiunea de cumparare si este definitoriu pentru articolele care fac reclama, insa pe langa acest mesaj sunt introduse si informatii utile si se adauga plus valoare.

Mesajul publicitar este impachetat intr-un continut cu specific editorial. Standardul pentru continutul unui advertorial este determinat de elemente specifice publicitatii: multumirea sponsorilor de a fi prezentati obiectiv si concret, incantarea auditoriului si furnizarea de informatie de calitate acestuia, construirea unui brand de succes, consolidarea portofoliului editorului.

Continutul promotional este plasat ca text sau imagine si este etichetat ca publicitate. Pe Internet aceste publicatii sunt foarte importante si din fericire tot mai multe afaceri inteleg de ce au nevoie sa se promoveze prin publicarea de advertoriale de cea mai buna calitate.

Un advertorial care ajunge la sufletul cititorului si ii capteaza acestuia atentia, este un text care si-a atins scopul. Atunci cand utilizatorii urmeaza linkurile din mesajul publicitar sau acceseaza informatiile de contact, se poate considera ca advertorialul este unul de succes pentru ca este momentul in care cititorul s-a convertit in potential client. Din acest pas, este atributia titularului sa transforme potentialul client in client.

advertorialele se primesc pe c_socaciu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu